4 תשובות
תחזירי לה סופש נעים וזהו
את יכולה להיות נחמדה ולכתוב לה תודה ושיהיה גם לה אבל את לא חייבת
שואל השאלה:
פשוט אני עוד לא יודעת מה הנהלים, אבל נראה לי כל הודעה אני צריכה לכתוב "המפקדת"
אז לא בא לי לכתוב שוב פעם די כבר חפרתי לה
לא יודעת מה הנוהל פשוט, לא בא לי שהיא תישנא אותי
פשוט אני עוד לא יודעת מה הנהלים, אבל נראה לי כל הודעה אני צריכה לכתוב "המפקדת"
אז לא בא לי לכתוב שוב פעם די כבר חפרתי לה
לא יודעת מה הנוהל פשוט, לא בא לי שהיא תישנא אותי
אנונימית
את יכולה לכתוב, תודה , סופש נעים גם לך.
את לא צריכה לכתוב המפקדת
את לא צריכה לכתוב המפקדת
באותו הנושא: