התחברות
הרשמה
צריך להגיד כן המפקדת בהודעה?
17 בדצמבר 2024, 13:30
מפקדים
חיילים
5 תשובות
כן
אנונימי
כן
ר
רסר של סטיפס
כן
C
ChocoChan
כן
נ
נ**ר
כן
m
mcr.
באותו הנושא:
צריך לפנות בהקשב המפקדת בsms?
צריך להגיד למפקדת בצבא הקשב המפקדת
בגדנ"ע צריך לקרוא למפקדת המפקדת?
שאני מדבר עם המפקדת בטלפון צריך לענות ב"כן המפקדת" ולהגיד "הקשב המפקדת"?
שהמפקדת שלי מתקשרת אלי איך לענות לה? להגיד כן המפקדת/הלו המפקדת/שלום המפקדת/הקשב המפקדת????
אם קיבלתי ג המפקדת יכולה להגיד לי לבוא לבסיס לראות רופא יחידה?
אם בצבא המפקדת צועקת עליי,אני יכולה להגיד לה שתפסיק לצעוק או שזה נחשב אסור?
המפקדת מחלקה שלי בטירונות אמרה לי שיש לי כריזמה מותר לה להגיד ?
למה חיילים שמדברים עם המפקדת שלהם הם מדברים בהודעות ולא בוואטסאפ זה אסור?
שאני מדבר עם המפקדת שלי אני צריך לפניי כל הודעה לרשום הקשב המפקדת??
בקורס בבהדים גם צריך להגיד הקשב המפקדת?