19 תשובות
יש משפט שאומר: הם לא בנו אותך הם לא ישברו אותך
אל תתני לאנשים שלא היית הולכת אליהם לקבל עצה להשפיע עליך, ואל תקחי את מה שהם אומרים ברצינות
אל תתני לאנשים שלא היית הולכת אליהם לקבל עצה להשפיע עליך, ואל תקחי את מה שהם אומרים ברצינות
שואל השאלה:
אבל הן הבנות שאני עובדת איתן 24/7
זה בגידה מבחינתי ההתנהגות שלהן
ובמילא רציתי לצאת מהצבא בלי קשר אליהן ועכשיו אחרי מה שקרה אני ממש רוצה
אבל הן הבנות שאני עובדת איתן 24/7
זה בגידה מבחינתי ההתנהגות שלהן
ובמילא רציתי לצאת מהצבא בלי קשר אליהן ועכשיו אחרי מה שקרה אני ממש רוצה
התנהגות מזעזעת בעיניי אבל כל מה שיש לי להגיד זה להצעלם את לא בשירות כדי למצוא חברות את בשירות בשביל להצגייס למען המדינה שלך
אנונימית
אני חשבתי שבצבא עובר כל הקטע הזה של בריונות כלפי אנשים, מניחה שטעיתי...
הן לא שוות אותך, וטוב שכתבת למפקדת שלך שהיא תטפל בזה.ף
הן לא שוות אותך, וטוב שכתבת למפקדת שלך שהיא תטפל בזה.ף
שואל השאלה:
גם הייתה ילדה אחרת עם מקרה דומה שהיה לה קשה בבסיס שלי והעבירו אותה לבסיס אחר והבנות בחדר גם ריכלו עליה
אני רואה שהן מרכלות על כולם
גם הייתה ילדה אחרת עם מקרה דומה שהיה לה קשה בבסיס שלי והעבירו אותה לבסיס אחר והבנות בחדר גם ריכלו עליה
אני רואה שהן מרכלות על כולם
שואל השאלה:
גם לפני המקרה רציתי לצאת מהצבא ולעשות שירות לאומי
גם לפני המקרה רציתי לצאת מהצבא ולעשות שירות לאומי
בנות דוחות
אל תתייחסי
תהיי חזקה, אל תתני להם את המטרה שלהם
תהיי חזקה, אל תתני להם את המטרה שלהם
אנונימית הקאתי בפה ממה שרשמת , כן היא בשירות שלה אבל להתעלם זה לא אופציה כי שאת נמצאת בסביבה שמורידה אותך כל הזמן זה משפיע על הנפש והביטחון האישי חד משמעית זה אותו דבר כמו שתגיעי כל יום לעבודה ותקבלי פיזית סתירה לפנים חלאס לצהיבות כן היא התגייסה למען המדינה אבל זה לא אמור לבוא לידי ביטוי על הבריאות הנפשית ככה במיוחד שזה לא משהו שקשור לאופי התפקיד, זה שהיא בצבא לא אומר שהיא צריכה לסבול כל דבר שקורה לה במסגרת הצבאית
מצטערת שטת צריכה לעבור את זה:(
תהיה חזקה!!
תהיה חזקה!!
לשאלה לדעתי עשית את הדבר הנכון שדיווחת על המצב שלך לגורם כלשהו כי עכשיו הם ידעו איך להתייחס לבנות האלה ואני מאוד מקווה שזה לא יעבור בשתיקה , תנסי לבקש לעבור חדר כי זה מסוג האנשים שלא משנה כמה התערבו מהצד המפקדים הן בטח ימשיכו להיות מגעילות אלייך בדרכים אחרות וגם אם הייתי את הייתי אומרת להן ששמעתי הכל ומתעמתת איתן אבל לא חובה
שואל השאלה:
תודה לכם ❤❤
אני מאוד רוצה לצאת מהצבא
בכללי המקום הזה והמערכת הצבאית מרגישה לי לא טובה אבל עכשיו אחרי מה שקרה לי אתמול אני מרגישה בכלל מזעזע
תודה לכם ❤❤
אני מאוד רוצה לצאת מהצבא
בכללי המקום הזה והמערכת הצבאית מרגישה לי לא טובה אבל עכשיו אחרי מה שקרה לי אתמול אני מרגישה בכלל מזעזע
לא תקשיבי אל תתני לבנות האלה לשבור אותך , תנסי קודם לפתור את הבעיות בתוך המערכת תסמכי עלי. זה לא שווה שלא תסיימי את השירות שלך בגלל כמה ילדות מגעילות יש גם אופציה תמיד לעבור תפקיד וללכת לקבן שהוא יעזור עם זה אם ממש רע לך
בצבא (אבל גם בחיים בכלל) יש הרבה אנשים שלא עברו את כיתה א. שהם כאלה קטנים ופתטים. תנסי להסתכל על זה ככה, שהן לא שוות את העצב שלך כי את טובה יותר מהן.
גם תחשבי שזאת ליטרלי חבורה שלמה של בנות, כזאת משועממת, שכולה מדברת עלייך ומתעסקת בך- זה כנראה אומר שלך יש משהו שלהן אין, והן מתוסכלות או מנסות להוריד.
ובלי קשר, טוב שכתבת למפקדת כי מניסיון זה חשוב מאוד לשתף מישהו במה שאת מרגישה- גם אם זה לא בהכרח יעזור. ותנסי לחשוב איתה או לברר אם את יכולה לעבור חדר. בהצלחה ומקווה שישתפר❤
גם תחשבי שזאת ליטרלי חבורה שלמה של בנות, כזאת משועממת, שכולה מדברת עלייך ומתעסקת בך- זה כנראה אומר שלך יש משהו שלהן אין, והן מתוסכלות או מנסות להוריד.
ובלי קשר, טוב שכתבת למפקדת כי מניסיון זה חשוב מאוד לשתף מישהו במה שאת מרגישה- גם אם זה לא בהכרח יעזור. ותנסי לחשוב איתה או לברר אם את יכולה לעבור חדר. בהצלחה ומקווה שישתפר❤
שואל השאלה:
לא זה לא קשור
כאילו עכשיו אני שונאת אותן אבל תמיד היה לי רע בסדיר (כמעט 3 חודשים) ואני כן מוכנה לתרום למדינה אבל דרך שירות לאומי
ולגבי הבנות האלה אני בחיים לא אוכל לסלוח להן אבל זה לא שהפסדתי משהו הן בחיים לא היו חברות שלי
כשאזכר בתקופת הצבא אזכר בטירונות ובקורס ששם היו בנות נחמדות באמת
לא זה לא קשור
כאילו עכשיו אני שונאת אותן אבל תמיד היה לי רע בסדיר (כמעט 3 חודשים) ואני כן מוכנה לתרום למדינה אבל דרך שירות לאומי
ולגבי הבנות האלה אני בחיים לא אוכל לסלוח להן אבל זה לא שהפסדתי משהו הן בחיים לא היו חברות שלי
כשאזכר בתקופת הצבא אזכר בטירונות ובקורס ששם היו בנות נחמדות באמת
אם הן מרכלות עליך וגם על ילדה אחרת הן גם, כנראה, מרכלות זו לגבי זו. אחרי חטיבת ביניים כל הקטע הזה של בריונות וריכולים נהיה באמת ילדותי ומעיד על אנשים ואיך שהם ישארו למרבית חייהם. יש לך את זה ❤
תתנהגי אליהן בהתאם להתנהגות שלהן
אם תהיי נחמדה אחרי שהן מגעילות הן רק יראו בזה חולשה
אם תהיי נחמדה אחרי שהן מגעילות הן רק יראו בזה חולשה
חברים קל לכם לדבר מהצד ולהגיד לה שלא תישבר אבל במציאות אם זה היה קורה לכם אתם גם הייתם מדוכאים, אני הייתי מפסיק לבוא לא אכפת לי מההשלכות
איזו בחורות מזעזעות זה רוע מסוג אחר , אני מבינה את הקושי שלך והתסכול שלך שם נסי מה אפשר לראות אולי לעבור חדר או משהו למצוא איזה שהוא פיתרון עבורך ומצטערת שאת נאלצת לעבור את זה נסיכה אני פה אם את צריכה משהו