2 תשובות
זה ממש נורמלי להתגעגע ככה למישהו שאת אוהבת. אי אפשר באמת להפסיק להתגעגע, אבל אפשר לנסות להעסיק את עצמך במהלך השבוע ולדבר איתו כשאפשר. תזכרי שבסוף אתם נפגשים בסופש, וזה רק גורם לזמן ביחד להיות יותר שווה.
זוגיות מרחוק בצבא זו תקופה מאוד קשה, אבל מתגמלת
אתם תעברו את זה, ואתם כן לפחות זוכים לראות אחד את השנייה עם כמה שזה קשה