7 תשובות
לפחות את יכולה לכתוב לה הודעה ולדבר איתהה
שלי הפסיקה לדבר איתי tot
שלי הפסיקה לדבר איתי tot
ותעני כבר באינסטגרםם
שואל השאלה:
^^^^ חס וחלילה אהובתיי, החברה הכי טובה שלי בחיי היום יום*
^^^^ חס וחלילה אהובתיי, החברה הכי טובה שלי בחיי היום יום*
שואל השאלה:
^^^ תודה!
^^^ תודה!
זה תקין לגמרי שאת מתגעגעת אליה:)
את יכולה לכתוב לה בווצאפ או להצקשר אליה ואגב ממש אהבתי את השם משתמש!
את יכולה לכתוב לה בווצאפ או להצקשר אליה ואגב ממש אהבתי את השם משתמש!
ככה בוגדת בי???
אני החברה הכי טובה שלך!!!!!
באותו הנושא: