7 תשובות
לפחות את יכולה לכתוב לה הודעה ולדבר איתהה
שלי הפסיקה לדבר איתי tot
ותעני כבר באינסטגרםם
שואל השאלה:
^^^^ חס וחלילה אהובתיי, החברה הכי טובה שלי בחיי היום יום*
שואל השאלה:
^^^ תודה!
זה תקין לגמרי שאת מתגעגעת אליה:)
את יכולה לכתוב לה בווצאפ או להצקשר אליה ואגב ממש אהבתי את השם משתמש!
ככה בוגדת בי???
אני החברה הכי טובה שלך!!!!!