10 תשובות
קשה הדבר הזה
אבל אני פשוט נזכרת במה שהיא עשתה לי
(אבל אני אשמח לשמוע עוד דעות , אני באותו מצב)
שואל השאלה:
עברו כבר 4 חודשים:(
זה יפסיק עם הזמן
אם ניתקתם קשר יש סיבה.
לא מפסיקים להתגעגע ...לומדים לחיות עם זה
שואל השאלה:
^כן אני נפגעתי ברמות וכל הזמן מנסה להיזכר במה שהיא עשתה
אבל עדיין באיזשהו מקום היא היתה חברה ממש טובה והיו מלא רגעים טובים
תלוי מתי ניתקתן קשר , אם זה טרי
אני אומרת תפני אליה תדברי איתה תגידי איך את מרגישה שהיא חסרה לך
אם ממזמן , געגוע היא באמת רגש שהוא נורמלי לחלוטין וזה מובן אבל בסופו של דבר זה יעבור ואת תכירי חברות אחרות
מציעה לך יותר לצאת גם עם חברים ולמצוא יותר תחומי עניין
(לגבי הדבר הראשון שהצעתי לך אני לא יודעת ממה הניתוק קשר נגרם אם זה לא משהו כל כך רציני אז תעשי את זה למה לא)
שואל השאלה:
הקטע שגם אם נחזור לקשר זה בחיים לא יהיה אותו דבר
נפגעתי ממש לא חושבת שאוכל להיות אותו הדבר אבל זה לא עוצר את הגעגוע
אז תנסי שזה יהיה אותו הדבר , למשל כשאני פתאום מדברת עם מישהו/מישהי שלא דיברתי איתו/איתה מלא זמן
הקשר איכשהו עדיין אותו הדבר אותם צחוקים
אני לא יודעת איך זה יהיה אצלכן אבל תנסי להחזיר את זה למה שזה היה ואל תדברי איתה כאילו הכל מוזר
שואל השאלה:
חחח אני גרועה בזה אני תמיד מוזרה ממש