התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני לא מצליחה להתחבר לזומים בלימודים בזמן הזה למרות שאכפת לי , ושהם עושים מבדקים ומבחנים?
11 במרץ 2026, 01:55
Zoom
עייפות
שאגת הארי
תקיפה
עומס
2 תשובות
לא מצליחה או לא רוצה ?
ה
הפצת שנאת חינם
שואל השאלה:
לא מצליחה
:
:)y
באותו הנושא:
הגיוני שאני לא מצליחה להתחבר לאנשים כי הם לא ברמה שלי?
הגיוני שאני גאה בעצמי שאני כבר יומיים מצליחה לאכול פחות מ 300 קלוריות ביום?
זה הגיוני שאני לא מצליחה להתחבר לאף אחד מהכיתה שלי?
הגיוני שאנשים לא רוצים להתחבר אליי בגלל שאני שומעת רוק ומטאל?
יש לי רק ארבע בנות בכיתה ואני לא מצליחה להתחבר אלייהן הגיוני?
אשכנזיה ולא מצליחה להתחבר למזרחים, הגיוני?
הגיוני שאני לא מצליח להתחבר לילדים בני גילי ועם אנשים מבוגרים יש לי חיבור מצוין?
הגיוני שאני לא מצליחה לאכול בשר אפילו חזה עוף וכאלו דברים קלילים בגלל שאני חולה?
זה הגיוני שאני מנסה להתחבר לאתר דרך משרד החינוך וזה פשוט לא שולח לי קוד??
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני לא מצליחה לפתור תרגיל במתמטיקה?
זה הגיוני שאני לא מצליחה לקום מהספה בגלל שאני לא מרגישה טוב?