6 תשובות
הגיוני
זה הגיוני
שואל השאלה:
אגב גם בתור אוקראינית הכרתי גם אוקראינים חארות, גם לא כל האשכנזים מושלמים, פשוט עם מרוקאים זה מרגיש לי גם ממש הלם תרבות.
אגב גם בתור אוקראינית הכרתי גם אוקראינים חארות, גם לא כל האשכנזים מושלמים, פשוט עם מרוקאים זה מרגיש לי גם ממש הלם תרבות.
אנונימית
זה בסדר שלא התחברת למזרחים,התרבות שונה וזה לא בקטע גזעני כי אני מזרחיה גם פשוט זה שונה בהמון דברים.
אני חצי אשכנזיה חצי מרוקאית
מה עושים במקרה כזה?
מה עושים במקרה כזה?
תאמיני לי אין לך מה להתגאות בזה שאת אוקראינית, היו לי קרובים יהודים שיצאו מאוקראינה, אוקראינים אלה אנשים מאוד לא מוצלחים, הם גם הרסו ליהודים שחיו באוקראינה, מה שאת אומרת זאת אנטי מזרחיות כי את בטוחה שכל המזרחים הם ערסים, אבל פגשתי יותר אוקראינים שמקללים כל היום ברוסית ולא מפסיקים לצעוק
באותו הנושא: