8 תשובות
וואלה הטעם שלי כל פעם משתנה השיר האחרון החדש יפה
וזה בסדר
וזה בסדר
פעמון או אני
ודרך אגב אני גם סטרייט שאוהב אותה זה נורמלי
ודרך אגב אני גם סטרייט שאוהב אותה זה נורמלי
וואי וגם בריידזילה ופרובוקטיבית אני מת עליהם
רקטה
פרובוקטיבית
או לה פופה
וחצי משוגע
ומגיבור לאויב
וחצי משוגע
ומגיבור לאויב
"פנתרה" או "יוניקורן".
גם אני סטרייט ואוהב את המתוקה הזאת. חמודה ברמות.
גם אני סטרייט ואוהב את המתוקה הזאת. חמודה ברמות.
אנונימי
פנתרה
באותו הנושא: