5 תשובות
אנשים בלי שכל
שואל השאלה:
הטעם שלי מוזר אני שומע רק אותה בעברית (לא לשפוט) וכל השאר אנגלית אני לא יודע מה יש לי ממנה ואני לא הומו
הטעם שלי מוזר אני שומע רק אותה בעברית (לא לשפוט) וכל השאר אנגלית אני לא יודע מה יש לי ממנה ואני לא הומו
אנונימי
שואל השאלה:
בילי אייליש ברונו מארס וקצת אוליביה
בילי אייליש ברונו מארס וקצת אוליביה
אנונימי
משועממים
משום מה חושבים שגברים ששומעים פופ נשי הם גייז
אבל שמעו מה שבא לכם למי אכפת
אבל שמעו מה שבא לכם למי אכפת
באותו הנושא: