23 תשובות
שואל השאלה:
חחח
לא זוכר בדיוק כי אני מקשיב למוסיקה יפנית כבר יותר מ10 שנים אבל אולי אחד מאלו:
pon pon pon-kyary pamyu pamyu
candy candy-kyary pamyu pamyu
yumeno hajime ring ring-kyary pampyu pamyu
best friend-kana nishino
או אולי שיר ווקאלואיד כלשהו לול
לא זוכר בקיצור אבל אלו שירים שהכי קרובים לזמן שהתחלתי להקשיב למוסיקה ביפנית אז נשמע לי הכי הגיוני
שואל השאלה:
השיר הזה חמודד
אבל לא קשה לשיר אותו?? זה נראה קשהה
איזה מהם? בכל אופן קל לי יחסית ללמוד שפות ויפנית נחשבת אחת השפות שהכי קל ללמוד לשיר בהן (גם אם לא מבינים את השפה) אז לא ממש
איזה מהם? בכל אופן קל לי יחסית ללמוד שפות ויפנית נחשבת אחת השפות שהכי קל ללמוד לשיר בהן (גם אם לא מבינים את השפה) אז לא ממש
שואל השאלה:
זה שבקישור
זה לא נראה קשה בגלל השפה זה נראה קשה כי זה מוזיקה אלקטורנית כזאת (אבל זה הופך את השיר ליותר חמוד חחח)
^ אני מחקתי את הקישור, אני מניח שראית לפניי שעדכנתי
בכל אופן לדעתי זה לא קשה אבל אולי זה שונה לאחרים
שואל השאלה:
אהה
אוקנה קסקו וואטשי וואס סטאר סטאר סטאר סטאר סטאר קירה קירה וואטשי וואס סטאר
bling bang bang born, השיר הזה הוא וויב אחד גדול
שואל השאלה:
כןן זה רןן
איזה שירים את ממליצה לי שלהם?? אני אוהבת אותםם
שואל השאלה:
(ויש בלהקה שיפים של ביאל..? אם כן את יכולה להגיד לי מי עם מי?? אני אוהבת שיפים חחח)
אני כבר אעשה לך רשימה של שירים בפרטי
אם את רוצהה
ולגבי השיפים זה משהו שאני לא מתעניינת בו אז אין לי מושג
שואל השאלה:
תודהה
shinu noga ii wa
פשוט כי אהבתי אותו
וואי כל כך^
שואל השאלה:
אני אוהבת שירים של פוג'י קאזהה
יותר אהבתי את השיר שלו michi te yuku
השיר מהסרט פוניו על צוק ליד הים
black catcher
כי הייתי בן 14 עם יותר מידיי זמן פנוי ושמעתי את זה 24/7
miku
כי הוא פשוט וקלסה
baka- של alekun או משהו כזה לדעתי
וכי זה הראשון שהכרתי חחח
השיר מהסרט suzume לא זוכרת למה
נראלי אני היחידה שמבינה שאת מדברת על רן מגורו
ותקשיבי שאני מכירה מלא שירים שלהם כבר הם חמודים דווקא