10 תשובות
זה מצוין
כן סבבה
כן
twin אנחנו חולקות ציון
twin אנחנו חולקות ציון
זה בסדר
זה מעולה
כל הכבוד 3>
כל הכבוד 3>
אני לומדת שבוע ומקבלת פחות
מאוד מכובד לדעתי
מאוד מכובד לדעתי
הייתי בוכה קשות אבל כן
שואל השאלה:
בוכה על 77? אני בכיתה יא אני אמורה לחגוג על ציון כזה^
בוכה על 77? אני בכיתה יא אני אמורה לחגוג על ציון כזה^
אנונימית
תלוי כמה יחידות ואיזה מבחן
תלוי איזה יחידות
ברור שזה ציון מעולה פשוט ההרגל ללמוד יום לפני במיוחד אם את 5/4 הוא לא משהו לפחות לא לי חח לא יודעת אם את גאונה אז סבבה
ברור שזה ציון מעולה פשוט ההרגל ללמוד יום לפני במיוחד אם את 5/4 הוא לא משהו לפחות לא לי חח לא יודעת אם את גאונה אז סבבה
באותו הנושא: