8 תשובות
הכל טוב, קורה לכולנו. אני גם בכיתה ט' וחברה שלי למדה למבחן והשקיעה בו וקיבלה רק 20... הכל טוב.
אנונימית
במצב כזה הייתי פונה למורה, כדי לשאול ולפנות לעזרה.
שואל השאלה:
זה לא יעזור אולי אני יכולה לבקש מועד ב' אבל באסה ממש למדתי כל הציונים שלי חרא אוף
זה לא יעזור אולי אני יכולה לבקש מועד ב' אבל באסה ממש למדתי כל הציונים שלי חרא אוף
אנונימית
^באמת שכולנו ככה. יש לי עוד חברה קיבלה 7. פשוט צריך לבקש תגבור במתמטיקה, שיוציאו אותך לפרטני במתמטיקה על חשבון שיעור אחר שאת יודעת
אנונימית
זה קורה לכולן תמשיכי ללמוד טוב ובמבחן הבא בטוחה שישתפר
מאז שהיא הצטרפה לתגבור הציונים שלה נהיו 60-70
אנונימית
שואל השאלה:
הערתי את אמא שלי בוכה עכשיו היא ניסתה להרגיע אותי היא אמרה שזה בסדר ועברתי אבל זה היה אמור להיות קל רוב ההקבצה היו ציונים טובים רק בודדים שנכשלו והם ממש לא משקיעים בכלל ונחשבים ל"סתומיפ"
עכשיו אני כאילו ברמה שלהם? אני לא אומרת את זה בקטע מתנשא אבל באמת שאני לא רוצה להיות ככה ולא מצליח לי להשתפר
הערתי את אמא שלי בוכה עכשיו היא ניסתה להרגיע אותי היא אמרה שזה בסדר ועברתי אבל זה היה אמור להיות קל רוב ההקבצה היו ציונים טובים רק בודדים שנכשלו והם ממש לא משקיעים בכלל ונחשבים ל"סתומיפ"
עכשיו אני כאילו ברמה שלהם? אני לא אומרת את זה בקטע מתנשא אבל באמת שאני לא רוצה להיות ככה ולא מצליח לי להשתפר
אנונימית
אהובה יש מלא סיבות
אולי לא היית מרוכזת
אולי נלחצת
אולי היה לך לפני יום רע
זה לא אומר כלום
בהמשך את תצליחי יותר יש ימים כאלה
אולי לא היית מרוכזת
אולי נלחצת
אולי היה לך לפני יום רע
זה לא אומר כלום
בהמשך את תצליחי יותר יש ימים כאלה
באותו הנושא: