9 תשובות
חלום לקבל ציון כזה
שואל השאלה:
ללמודד 8 שעות כל יום ולקבל את זה זה לא חלום
אנונימית
אני קיבלתי פחות מעובר במתכונת ובמתכונת השניה מעל 90 אז זה לא אומר כלום ובפעם הבאה את לא תעשי את אותן טעויות ותהיי יותר טובה מפעם לפעם
תחשבי מה עשית לא בסדר, אם התכוננת על החומר הלא נכון, השקעת בנושא אחד יותר מדי, וכו'
גם אני קיבלתי כזה ציון במתמטיקה
לקוות שמבחן הבא יהיה יותר טוב ושהמורה יפרגן בתלמידאוצ
תשמע מתמטיקה זה קשה אני לא אגיד לך שאני לא מקבל ציונים כאלה ואפילו גרועים יותר תשב ללמוד יותר 8 שעות זה לא מספיק למקצוע הזה תחלק את הזמן נכון
ממש ממש לא^
8 שעות זה לגמרי מספיק. לא יודעת באיזה כיתה את אבל כל עוד את מתחת ליא, אם את רואה שוואלה את משקיעה את כל החיים שלך בשביל להצליח במקצוע הזה והתוצאות בסוף לא מתואמות עם ההשקעה, תשקלי לרדת יחידה. לדעתי זה באמת באמת לא שווה את המאמץ הנפשי
שואל השאלה:
אני בכיתה ח משויכת ל5 יחידות בנתיים אני מאמינה שאני ארד ל4
אנונימית
שואל השאלה:
ואני למדתי בין 5-8 שעות כל יום^^^
אנונימית