14 תשובות
כן זה תפקיד חזק רצח
תגידי
התמיינת גם לדברים אחרים בתקשוב שהם לא בסמח?
אנונימית
שואל השאלה:
^^למה? מה עושים בתפקיד?
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא בטוחה אבל לא נראלי
אנונימית
עשית יד או יג?
לפי מה שהבנתי devops זה מטורף
שואל השאלה:
^^לא
^וואלה? לא הרבה מקבלים?
אנונימית
הקורס הכי נחשב בבסמח
חוץ מתוכניתן אבל לדעתי דבאופס הרבה יותר שווה

גם באזרחות זה ממש נחשב וזה ממש מעניין
שואל השאלה:
^אני הבנתי שהכי טוב זה תוכניתן ומגן סייבר
אנונימית
ממש לא
וגם תוכניתן אני די בטוח שזה קורס שעפים חצי
אז לא הכי מרגש להתקבל לשם

ויש בזה גם הרבה עניין של טעם אישי ודעה בסופו של דבר
מי שלא מעניין אותו חקר או הגנה בסייבר אף פעם לא יחשוב שמגנס זה הכי טוב
תפקיד מעולה ושווה באזרחות הרבה מאוד
ממש לא פחות טוב מתוכניתן אפילו יותר שווה עם כל הקטע של בינה מלאכותית
אנונימי
קורס מעולה!! אני אגיד שיש בו עכשיו 2 מגמות, it וsre שאין בחירה לאיזה אחת משתבצים. בכל מקרה קורס סופר מקצועי ומעניין ממש ממליצה. לדעתי גם הקורס הכי טוב שבסמ"ח מציעים.
שואל השאלה:
^תודה :)
עשית את הקורס?
אנונימית
כן, יכולה לכתוב לי בפרטי
באותו הנושא: