9 תשובות
כן, תשאירי לעצמך כמה שיותר דלתות פתוחות
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו המחנכת שלי אמרה לי שאם מתקבלים לחיל המודיעין מאוד קשה לצאת מזה ואני כמעט בטוח אתגייס לזה, אבל אני בכלל מעדיפה תפקיד בחיל האוויר שאני בתהליך מיון אליו.
תנסי, מקסימום תוותרי
מאיפה את יודעת שאת כזאת חכמה ותתקבלי^^?
זה שקיבלת מיונים לחמן לא אומר שתתקבלי
ואם תוותרי ההזדמנות לא תחזור
בדרכ שמגיעים לשלב מתקדם בחמן הם חוסמים

אבל מקסימום אם יחסמו תחתמי ויתור
שואל השאלה:
^^ אני לא יודעת אם אני אתקבל אבל זאת אופציב שצריך לקחת בחשבון. והאמת שוואלה כן אני כזאת חכמה והסיכוי שלי להתקבל לא נמוך
^ שתדעי שהרבה חכמים לא עוברים ראיון של חיל המודיעין זה יותר קשה ממבחנים רגילים או מהמבחן הראשוני ממש מעטים עוברים אותו
שואל השאלה:
^תודה שאתה אומר לי,מקווה שילך טוב
מבין לגמרי תדאגה
אבל שתגיעי לגשר תחצי אותו
אין פואנטה לחשוב על זה עכשיו
שיחסמו אותך את תדעי ותוכלי לחתום ויתור