7 תשובות
תגידי, מתי עשית את המיונים?
??^
שואל השאלה:
עשיתי ב5.01
עשיתי ב5.01
ותוך כמה זמן הודיעו לך שעברת למיונים השניים?
עשיתי מיונים ב 15. נראה לך שלא עברתי? לא הודיעו לי כלום עד עכשיו....
עשיתי מיונים ב 15. נראה לך שלא עברתי? לא הודיעו לי כלום עד עכשיו....
שואל השאלה:
הודיעו לי בדיוק שבועיים אחרי
אל תדאגי בטוחה שהכל יהיה טוב :)
הודיעו לי בדיוק שבועיים אחרי
אל תדאגי בטוחה שהכל יהיה טוב :)
יואו הלוואי....
כבר היית במיונים לרכזת התראה? איך היה?
כבר היית במיונים לרכזת התראה? איך היה?
המיון המשך זה רק לזה, אם לא תעבור כנראה שיתנו לך תפקיד אחר מהמיון הראשוני
באותו הנושא: