4 תשובות
יצא לי פעם אחת והיה לי רק כזה התקף כזה, ממש ממש לא הרגשתי טוב הקאתי היה קשה ממש אבל אבל אחרי שזה מסיים להשפיע יואב טוב ורק יום אחרי זה אחרי שישנתי הייתי בסדר
תלוי... על איזה סם אתה מדבר?
Xta
כן זה קורה לפעמים
לא צריך להילחץ ולא לחשוב על זה יותר מידיי
בדרך כלל עובר אחרי יום יומיים
אלא אם מעשנים חומר לא טוב ואז לוקח לזה קצת יותר זמן לעבור
הכי חשוב זה לנסות לשכוח מזה לחזור לעבודה וזה עובר אל תדאג
שואל השאלה:
ויש לך היום תסמינים מתמשכים מזה כאילו?
אנונימי