17 תשובות
לא הגיוני בכלל מה זה עניינו?
זה לא הגיוני
לא בכלל לא
חחח איזה דפוק
כנראה זה מוריד לו
כנראה זה מוריד לו
שואל השאלה:
אז הבעיה לא בי נכון?
אז הבעיה לא בי נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני כן רוצה להכיר אותו אבל קשה לי עם זה שהוא אוסר לי את זה
כי אני כן רוצה להכיר אותו אבל קשה לי עם זה שהוא אוסר לי את זה
אנונימית
באיזה קטע הוא בכלל אוסר עלייך חיים שתדעי לך זה מדליק נורה אדומה
אגיד לך מה, זה נקרא גבר רעיל. מישהו שאוסר עלייך לעשות את הדברים שאת אוהבת זה מדליק נורה אדומה אין לו זכות להחליט מה את יכולה לראות ומה את יכולה לאהוב, תעשי מה שאת אוהבת וממליצה לך לנתק איתו קשר כמה שיותר מהר זה בשבילך את באמת שלא חייבת גבר שתלטן
מה זה אוסר איך הגעת בכלל למצב הזה מלכתחילה
שואל השאלה:
כי באינסטגרם אני מעלה שירים של קייפופ ודברים מצחיקים אז הוא אמר שזה מפריע ורוצה שאפסיק לגמרי איתם
כי באינסטגרם אני מעלה שירים של קייפופ ודברים מצחיקים אז הוא אמר שזה מפריע ורוצה שאפסיק לגמרי איתם
אנונימית
^
ומי הוא שיחליט עלייך? מלך העולם? אל תקשיבי לו לא טוב לו אז שיחפש אחרת
ומי הוא שיחליט עלייך? מלך העולם? אל תקשיבי לו לא טוב לו אז שיחפש אחרת
לא!
תדעי לך כלל:
אף פעם אף פעם אף פעם, אף אחד לא אמור להגיד לך מה לעשות
בן זוג ש'מחליט' לך כל מיני דברים - ביג נוֹ נוֹ
תדעי לך כלל:
אף פעם אף פעם אף פעם, אף אחד לא אמור להגיד לך מה לעשות
בן זוג ש'מחליט' לך כל מיני דברים - ביג נוֹ נוֹ
תראי
את אוהבת להקה מסויימת, והוא מחפש מישהי שלא אוהבת, זכותו, אבל ממש לא זכותו לשנות אותך
מה גם שזה ממש רדוד, מה אכפת לְךָ מה היא שומעת? הוא דביל סורי
את אוהבת להקה מסויימת, והוא מחפש מישהי שלא אוהבת, זכותו, אבל ממש לא זכותו לשנות אותך
מה גם שזה ממש רדוד, מה אכפת לְךָ מה היא שומעת? הוא דביל סורי
הוא נשמע כמו ילד בן 14
שואל השאלה:
הוא אמר לי שאם הוא היה אוהב להקות בנות הייתי כועסת ואמרתי לא שלא אכפת לי מזה הייתי אוהבת איתו והוא התחיל להגיד שאני משקרת ואם אני מעלה פרצוף אחד שלהם הוא לא מדבר איתי מה אני עושה כולה אוהבת להקה
הוא אמר לי שאם הוא היה אוהב להקות בנות הייתי כועסת ואמרתי לא שלא אכפת לי מזה הייתי אוהבת איתו והוא התחיל להגיד שאני משקרת ואם אני מעלה פרצוף אחד שלהם הוא לא מדבר איתי מה אני עושה כולה אוהבת להקה
אנונימית
בתור גבר ששומע קייפופ
בחיים לא הייתי מונע ממישהי לשמוע אף סוג של מוזיקה. אנשים לא מבינים שמוזיקה זה דבר שבונה ומחזיק אותך ואם לזה התחברת אז כנראה זה מה שבנה ומחזק אותך.
בחיים לא הייתי מונע ממישהי לשמוע אף סוג של מוזיקה. אנשים לא מבינים שמוזיקה זה דבר שבונה ומחזיק אותך ואם לזה התחברת אז כנראה זה מה שבנה ומחזק אותך.
זה חולני מצידו אל תשני את עצמך בדברים האלה בשביל מישהו
באותו הנושא: