התחברות
הרשמה
הגיוני שאני פשוט לא אוהבת להכיר אנשים באינסטגרם?
כאילו אם מתחילים איתי אני בכוונה רושמת דברים מצחיקים והורסת כאילו אני לא אוהבת שזה ככה
31 במאי 2022, 01:29
אינסטגרם
Instagram
התאהבות
הכרויות
נושאים לשיחה
תשובה אחת
הגיוני.
במבה 4
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני פשוט אוהבת את צ'מפיונס המותג? ושמה אותו לא בשביל פוזה אני פשוט חושבת שזה יפה
הגיוני שזה לא שאני לא אוהבת את אריאנה גרנדה אבל אני פשוט חושבת שהיא אוברייטד??
הגיוני שאני עצובה כי כולם מתחילים להכיר את המוזיקאי האהוב עליי?
זה הגיוני שאני פשוט לא אוהב את אמא שלי?????????
הגיוני שאני פשוט לא אוהבת את עצמי בכלל?
הגיוני שאני לא אוהב אף אחת, כי אני פשוט לא חושב שהיא מתאימה אלי מבחינה נפשית?
זה הגיוני שאני אוהבת את אבאשלי יותר ממה שאני אוהבת את אימאשלי?
הגיוני שאני לא אוהבת אותו/הוא לא הטעם שלי, אבל אני פשוט נהנת מהתשומת לב??
הגיוני שאני אוהבת לנהל שיחות בצורה עוקצנית וצינית (לא ברמה מוגזמת)כי ככה אני בעצם לומדת להכיר אנשים(
זה הגיוני להתגעגע למישהו שאני בכלל לא הספקתי להכיר?!
הגיוני שאני פשוט שונאת אנשים לא משנה מי והבן אדם היחיד שאני אוהבת זאת אחותי הקטנה?