התחברות
הרשמה
זה הגיוני לאהוב מישהו בלי להכיר אותו?
כאילו היא שחקנית... והרוגע שהיא משדרת ושלווה ואיך שהיא משחקת בלי קשר.. וגם שרואים סרטונים אישית שלה היא ממש אחלה וזה...
הגיוני לאהוב אותה אישית (לא את הדמות)?
5 במרץ 2024, 22:52
4 תשובות
לא
ח
חיים שלי, אני אנונימי
שואל השאלה:
לא בקטע רומנטי כן?!
~
~N.J~
כן ברור ותאמין לי שיש מלא אנשים כאלה
I
Im a Queen
ברור יש לי ככה עם גוי ריגר אמאלה היא פשוט מלכה
ק
קופים ארקטיים