6 תשובות
קבן דחוף
שואל השאלה:
אבל כן באלי לשרת פשוט ביומיות כדי שיהיה פחות לחץ
אבל כן באלי לשרת פשוט ביומיות כדי שיהיה פחות לחץ
אנונימית
אז תגידי את זה לקבן
אז תתחילי לאיים ואפילו תעשי משחק כדי שאשכרה ישימו לב אלייך רק ככה זה עובד לצערי בצה"ל
שואל השאלה:
ראיתי אתמול קבן והיא לא הועילה לי
ראיתי אתמול קבן והיא לא הועילה לי
אנונימית
לבקש קב"ן
באותו הנושא: