8 תשובות
באיזה בית חולים את? ותאמיני לי שאני מבין אותך מניסיון במיוני בתי חולים במיוחד של שניידר רפואה שלמה
קודם כל, רפואה שלמה. אני שבוע שעבר הייתי כמה שעות במיון, אז אני מבין אותך, זה באמת מבאס, ואני גם מבין אותם, המיון זה באמת מקום לא הכי כיף, אז אי אפשר להאשים אותם שהם לא רוצים. אני אישית ישבתי ושמעתי מוזיקה במשך שעות
תנסי ללכת לישון או לקרוא ספר
ובתור אחד שהיה הרבה בבית חולים, יכול להגיד לך שיש הרבה סיבות למה אנשים נמנעים מלהגיע לשם גם אם זה רק לבקר מישהו, זה לא אומר שלא אכפת להם ממך
רפואה שלמה
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם אתם מדהימים❤❤ ואני יודעת שזה לא המקום הכי כיף אבל אם הייתי מספיק חשובה להם הם היו באים והיו מבינים שזה שאני פה לבד זה רק מוסיף לזה שהמקום הזה לא כיף וזה כל כך מבאס אבל בסדר רק למדתי למי באמת אכפת ממני
אנונימית
^^
לא מדבר רק על האווירה של המקום
יש הרבה סיבות למה אנשים נמנעים מלהגיע לשם
ויכול להיות גם שהם באמת לא יכולים להגיע כרגע
מהממת שלי קודם כל תרגישי טוב מהממת אחת ❤
אפשר אולי לשחק קצת בטלפון חח יש רמיקוב בנייד שזה אחד הממכרים, אפשר לראות סדרה בטלפון אפשר לשמוע שירים, להיות פה קצת באתר
יש גם מבחני אישיות בבא במייל אם את אוהבת לעשות דברים בסגנון הזה, יש שם גם חידות וטריוויה וכאלה
תרגישי טוב ❤❤
זה שהם לא יכולים לבוא זה לא אומר שלא אכפת להם ממך
היי לך,
שומעת שאת נמצאת במצב מאוד מציף, את היית במיון פצועה, מוגבלת בתנועה, במקום זר, ולמרות שפנית למי שיכולת לחשוב עליו, את נשארת שם בסוף לבד. מתארת לעצמי שזה שיכול להרגיש בודד ומאכזב מאוד שאנשים שציפית מהם להגיע, לא היו כאן ברגע. משערת שבאותו הרגע הכאב הפיזי והרגישי התערבבו יחד.
לפעמים המצב הקיים הוא פשוט לא הוגן, גם אם יש סיבות אמיתיות למה אנשים לא יכלו להגיע, זה לא מוריד את התחושות שהרגשת.
אולי קיים מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו בתחושות שחווית, לאו דווקא שאיכזב אותך באותו היום, ויוכל להיות לך כאוזן קשבת. השיתוף יכול להקל על העומס הרגשי, ולפתוח לעיתים אפשרויות שלא חשבנו עליהם.
במידה ותרצי, את מוזמנת לפנות אלינו. אני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אנחנו כאן להקשיב, להכיל וללוות בדיוק ברגעים האלה. אולי נוכל לחשוב יחד על דרכים להתמודד עם המצב הנוכחי. תוכלי ליצור קשר דרך קישור לצ'אט המצורף מטה.

שולחת חיבוק ורפואה שלמה,
מתנדבת סה"ר.