התחברות
הרשמה
הייתי במיון בבית חולים אתמול והכניסו לי צינורית לוריד כדי לקחת דם
נשארתי עם הצינורית הזאת בוריד בערך 3 שעות,ועד עכשיו יש לי שטף דם שמה,זה עלול להיות מסוכן חס וחלילה?
11 בדצמבר 2023, 19:46
בית חולים
מיון
שטף דם
בדיקת דם
רפואה
2 תשובות
לא
D
Donna Paulsen
לא הכל טוב. קרה לי כזה אחרי בדיקת דם. זה קורה כי לא מכניסים לוריד טוב את המחט. תוך כמה ימים עד גג שבוע זה נעלם לך
ר
רוחמה החננה
באותו הנושא:
תקשיבו כנסו אתמול הייתי בבית חולים ו...
הייתי בבית חולים במיון ולא שילמתי על הביקור ועכשיו מבקשים ממני לשלם ואם לא יזמינו אותי לבית משפט איך לשלם אפשר דרך
אני בבית חולים במיון התעלפתי בבצפר והערוי נורא כואב לי דרכים להוציא אותו?
הייתי במיון בבית חולים פסיכיאטרי על שעת מבחן
עשיתי תאונה אתמול אני הייתי צריך להיבדק בבית חולים?
הגיוני שלפני כמה חודשים הייתי במיון ומאז אני נלחצת מאוד מבתי חולים ומקומות סגורים?
מה זה בידוד במיון בבית חולים?
למה בבית חולים במיון שמים צמיד עם השם שלך?
אתמול הייתי בבית חולים ל4 שעות בערך
איזה סיבה פשוט ולא נוראית אפשר להגיד שאני במיון בבית חולים?
יש באמת מצווה כזאת לנענע 4 המינים לנשים אבל? הייתי בבית חולים וחרדיות שאלו אותי אם אני רוצה לנענע וכל זה כשאני במיון