8 תשובות
בטח, יש כדורים שמטפלים אבל כדורים בלבד הם בדרך כלל לא הפיתרון. לרוב ממליצים לשלב יחד עם טיפול cbt, קוגנטיבי התנהגותי, או טיפול בחשיפה. זה שני טיפולים נפוצים לטיפול בהפרעה(:
כן
עוזר להפחתת הסימפטומים הנלווים
מה שגורם לירידה באובססיה ובהתנהגות הכפייתית
עוזר להפחתת הסימפטומים הנלווים
מה שגורם לירידה באובססיה ובהתנהגות הכפייתית
כן ברור, גם וגם :)
כעיקרון יש
אבל לרוב מומלץ לעשות טיפולי cbt/חשיפב
אבל לרוב מומלץ לעשות טיפולי cbt/חשיפב
בוודאי. יש את שניהם, אבל הכי מומלץ cbt
יש טיפול פסיכולוגי שנקרא cbt, התפקיד המרכזי שלו היא לטפל בocd
בנושא קיימים טיפולים תרופתיים
בנושא קיימים טיפולים תרופתיים
כן
זה לא שיש טיפול שבמאה אחוז יעזור, אבל יש כל מיני דרכים לנסות
זה לא שיש טיפול שבמאה אחוז יעזור, אבל יש כל מיני דרכים לנסות
סרנדה אמור לעזור, אבל רק עם מרשם
באותו הנושא: