6 תשובות
תלוי בדרגות של הדיכאון
זה תלוי גם ברמת הדיכאון וברמת השימוש בתרופה
נגד, סתם להוסיף חומרים לגוף ועדיף למשל לאכול משהו מתוק הוא לעשות את הדבר שאת הכי אוהבת כדי שהמצב רוח ישתפר
אם זה עוזר והבנאדם באמת זקוק לזה, אני בעד.
בעד, אחרי שכל שיטות הטיפול האפשריות האחרות כשלו או לא הביאו לשיפור משמעותי במצב.
נגד, בכל מצב אחר.
תלוי במידת הצורך.
אם צריך באמת אז בעד.