7 תשובות
בעיקרון תעבדי על הכל
ספציפית מתח תעבדי עם גומיות בחוזק שונה עד שאת כבר מצליחה לבד - השיטה הכי טובה לדעתי
ספציפית מתח תעבדי עם גומיות בחוזק שונה עד שאת כבר מצליחה לבד - השיטה הכי טובה לדעתי
שואל השאלה:
מזתומאת גומיות? פשוט לשים על המטח והרגליים? זה מרים אותי או מה
מזתומאת גומיות? פשוט לשים על המטח והרגליים? זה מרים אותי או מה
אנונימית
זה לא באמת מרים אותך אבל זה מרגיש כאילו את יכולה לעשות את זה משמעותית בלי להפעיל כוח רב מאוד
שואל השאלה:
עם רגליים ישרות ולשים על הכף רגל ועל מטח?
עם רגליים ישרות ולשים על הכף רגל ועל מטח?
אנונימית
אפשר לחבר על מקבילים לניח תרגלים ולעשות מתח אם המתח לא מחובר אם מקבלים אפשר ללפף את הגומה לשים רגליים ולהעזר בזה. בכללי אם יכולה להתאמן במכון לחזק הכול זה יעזור לל
שואל השאלה:
אבל גם במכון איך אני מתחילה אני לא מבינה בזהה
אבל גם במכון איך אני מתחילה אני לא מבינה בזהה
אנונימית
תשלחי הודע יעזור לך
באותו הנושא: