13 תשובות
תקשבי תנסי לגרום לגורם מקצועי אולי הם יוכלו לייעץ לך
אנונימית
שואל השאלה:
^כמו מי למשל?
אנונימית
עלם מאוד עזרו לי: +972 54-678-6776
שואל השאלה:
^בסיטואציה זהה לשלי? אשמח שתרחיבי קצת במה הם עזרו ואיך כי לא בטוחה עד כמה הם רלוונטיים במקרה הזה
אנונימית
הם יכולים לייעץ לך בכל מקרה ולתמוך בך ולהעביר אותך לגורם הנכון
הם עזרו לי בהתלבטות איך ולמי לדווח על נער אובדני
יש גם את עמותת ערן
היי
אני אמנם לא יודעת איך לעזור אבל בתור "נערה. בסיכון" (אני במקום שעוזר לי הכל טוב) את עושה עבודה מאוד חשובה אז תודה רבה לך
ודרך אגב בבקשה תזהרי כי יש מקומות שלא באמת עוזרים כמו הרווחה ומרכזי חירום שעושים יותר גרוע אז בבקשה תשימי לב לזה
שאלה קטנה את לא חייבת לענות אבל יש מצב שהתנדבת בעמותה בירושלים?
אנונימית
שואל השאלה:
^^תודה רבה לך , לא הייתי בעמותה בירושלים
^לא הייתי ש"ש בפנימייה
אנונימית
^תודה לך, את עושה עבודה מאוד חשובה
אנונימית
קודם כל זה מקסים כמה שאכפת לך, רואים שהייתה לך שנת שירות משמעותית ושעברתן יחד משהו. הייתי ממליצה לשמור איתה על קשר רציף לדבר יותר עם החניכה בbm את צריכה לעשות עם זה משהו, תדווחי למישהו שמעורב אקטיבית בחיים שלה. אם היא נערה בסיכון אני מניחה שלפנות להורים זו לא אופציה מועילה במיוחד. את יודעת באיזו פנימיה היא לומדת? את יכולה להתקשר למנהל ולבקש לדבר עם היועצת. חשוב שתעשי עם זה משהו זה יכול להציל לה את החיים
שואל השאלה:
^תודה רבה על התשובה, לצערי אין לי מושג לגבי מה שקורה איתה כרגע מהבחינה הזאת וכל מה שציינתי בהודעה זה בדיוק מה שאני יודעת
אנונימית
בגלל זה אני חושבת שכדאי לך לשמור איתה על קשר רציף בbm אולי ככה תקבלי עוד מידע, אולי תשאלי אותה איפה היא לומדת מה קורה איתה עכשיו