התחברות
הרשמה
שנה שעברה חברה שלי יצאה עם מישהו בכיתה ו כשהיא הייתה בז, נורמאלי?
והם התנשקו גם והתכרבלו וכאלה
6 בדצמבר 2023, 23:50
זוגיות
3 תשובות
זה לדעתי הזוי
f
fairy_
בתכלס זה הזוי
בדור של היום זה נורמלי
ש
שווארמיסטית
הזוי ברמות בעיניי
לא שדעתי תשנה
ד
דיסוננס
באותו הנושא:
מתי היו לכם חברים בפעם הראשונה?(לי היו פעם ראשונה שנה שעברה בכיתה י)
מישהי בכיתה י ומישהו שסיים יב שנה שעברה זה בסדר?
חברה טובה שלי שאיתי בכיתה עברה מקום כי דיברתי איתה בשיעור, היא לא שונאת אותי נכון?
אני בכיתה ח ויש לי חברה ששנה שעברה התנשקה צרפתית נראה לכם הגיוני?
חברה הכי טובה שלי עברה עיר שנה שעברה והיינו החברות הכי טובות ממש מכיתה ד
אני בקטע של מישהו עכשיו אני עולה לכיתה ח וחברה שלי אקסית שלו הם היו ביחד בכיתה ו אני יצא חברה חרא אם אני יצא איתו?
יש ילד מכיתה מקבילה (הוא לומד עם חברה שלי בכיתה) ושנה שעברה היינו מדברים
מישהו יוצא השנה/ יצא שנה שעברה לתארן??
חברה שלי יצאה עם כמעט כל הכיתה...
אנחנו חבורה של כמה בנות ממש טובות בסוף שנה שעברה הייתה משהיא בכיתה שאין לה חברות,
ודפ חלמתי על מישהו שהיה איתי שנה שעברה בכיתה י(הוא סיים בית ספר), למה??