9 תשובות
ברור שזה בסדר
זה קיצוני לקנות חתיכת עוגה בחמישים שקל גם אם זאת העוגה האהובה עלייך.
רד וולווט זה עוגת שוקולד.
זה בסדר שזה הטעם האהוב עלייך אבל זה מאוד מוזר אם יש לך אובססיה לזה ברמה שאת מוכנה לשלם חמישים שקל על פרוסת עוגה.
רציני שאת שואלת אם הטעם שלך בסדר?
שואל השאלה:
זה לא עוגת שוקולד ואי אפשר להשיג בכל מאפייה שיש..
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש טעים בעיה בעיה
אנונימית
לא זה לא בסדר תתבייש י לך
שואל השאלה:
אאוץ): אני בוכה בגללך בשירותים כדי שלא ישמעו אותי ))::
אנונימית