14 תשובות
כן יש-_-
כן אי אפשר לטעות עם זה לא להמציא לי שמנת בצל עכשיו
זה מקום שני
שואל השאלה:
אתם לא בטוב
תראה בסוף מתבגרים ילד, והחיים לא נותנים לך ברירה אלא לסבול מעט טבעי וסודה, ואתה מסתכל על העבר בחיוך מר ונהנה ממה שיש, גם ככה קשה עם יוקר המחיה וכך טעם המרירות ניהיה טעים
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו נשאר לי רק להבין אם מי שכתב את זה נושק לארבעים או לארבע עשרה ^
נושק ל7
אנונימי
שואל השאלה:
סמאש.
שואל השאלה:
סתם אבל יש פה וייב של מישהו שבדיוק סיים את שנות העשרה ומחליט שלחשוק בלבן זה טבעי
לבן?
אנונימי
שואל השאלה:
המאכל הזה שהוא ספק יוגורט ספר מעדן ספק גבינת עיזים שעשתה בחירות שגויות
תראי.. כשהחיים לא מראים לך טוב, לבן מלבן את זה
אנונימי
שואל השאלה:
מה השלב הבא? להתלונן על הרעש של הפרחחים?
הטעמים האחרים הם כאילו חזקים מידי ולפעמים עושים צרבת. שהייתי קטנה ממש אהבתי אותם. ואחרי גיל 20 הטעם תפוצ'יפס טבעי דווקא ממש טעים לי חח יותר מהאחרים
אנונימית