7 תשובות
שמנת בצל הכי טעים הטבעי הכי מגעיל
אבו לא הטעם, הזגזג הזה מושלם
אבו לא הטעם, הזגזג הזה מושלם
הכי טוב שמנת ובצל
טבעי הכי טעים
וצריך להכחיד את המלח ופלפל
וצריך להכחיד את המלח ופלפל
המקסיקני הכי טעים
שמנת בצל הכי מגעיל
שמנת בצל הכי מגעיל
שואל השאלה:
הכי טעים זה לשלב את הטבעי/זיגזג עם חריף (מקסיקני)
אני שונאת שמנת בצל יותר מידי הייפ איך אתם אוהבים את זה??
הכי טעים זה לשלב את הטבעי/זיגזג עם חריף (מקסיקני)
אני שונאת שמנת בצל יותר מידי הייפ איך אתם אוהבים את זה??
שנוא מלח וחומץ
מתועב, יצירה שיש להשמיד להרוג ולאבד
מסוג הדברים שמגישים בגיהנום
אהוב נראלי שמנת בצל
אממ מדהים, אלוקי
טעם עדין ולא חזק יתר על המידה אבל עדיין מורגש
מתועב, יצירה שיש להשמיד להרוג ולאבד
מסוג הדברים שמגישים בגיהנום
אהוב נראלי שמנת בצל
אממ מדהים, אלוקי
טעם עדין ולא חזק יתר על המידה אבל עדיין מורגש
שמנת בצל הכי פחות
הכי טוב זה הסגול ואם המלח פלפל נחשב אז הוא
הכי טוב זה הסגול ואם המלח פלפל נחשב אז הוא
באותו הנושא: