10 תשובות
נראלי אפשר ללכת לבית ספר ולהירשם שם תבדקי
שואל השאלה:
סבבה אבל בטסט עצמו אני אצטרך לגשת עם האוטו של המורה והכל?
סבבה אבל בטסט עצמו אני אצטרך לגשת עם האוטו של המורה והכל?
אנונימית
כן
מי שם עליו, קודם כל הוא לא בסדר ואת לא צריכה להתאמץ ולעשות היקופים רק בגלל שהוא מסנן, את משלמת לו
שני להכשל בשני טזטים זה לא נורא או משהו להיות נבוך ממנו בעיקר לא מול המורה כי הוא לא אמור לשפוט, הנחה שלי שזה בעייתי לך להחליף מורה אחרת היית עושה את זה ממזמן אני די בטוח שאת יכולה להזמין דרך הבית ספר בכל מקרה זה לא אמור להיות ככה
שני להכשל בשני טזטים זה לא נורא או משהו להיות נבוך ממנו בעיקר לא מול המורה כי הוא לא אמור לשפוט, הנחה שלי שזה בעייתי לך להחליף מורה אחרת היית עושה את זה ממזמן אני די בטוח שאת יכולה להזמין דרך הבית ספר בכל מקרה זה לא אמור להיות ככה
שואל השאלה:
סעמק סעמק נו מה
אז לעבור מורה עכשיו? זה סתם מסובך
אני לא יכולה לראות את המורה הזה כבר הוא סינן אותי ומרח אותי בשיעורים אין מצב שאני נגשת שוב לטסט דרכו
סעמק סעמק נו מה
אז לעבור מורה עכשיו? זה סתם מסובך
אני לא יכולה לראות את המורה הזה כבר הוא סינן אותי ומרח אותי בשיעורים אין מצב שאני נגשת שוב לטסט דרכו
אנונימית
שואל השאלה:
^אני אסביר אני פשוט טסה עוד חודש ואני חייבת רישיון לפני
ואני מרגישה שאם אני אגש עם המורה הזה שיש לי ממש טראומה מהיחס המזלזל שלו ומשני הטסטים שנכשלתי איתו אני שוב אלחץ
אבל מן הסתם שאין לי זמן עכשיו לעבור מורה וזה עוד סיבוך
אז זה תוקע אותי במצב שאני לא יודעת מה לעשות בו
^אני אסביר אני פשוט טסה עוד חודש ואני חייבת רישיון לפני
ואני מרגישה שאם אני אגש עם המורה הזה שיש לי ממש טראומה מהיחס המזלזל שלו ומשני הטסטים שנכשלתי איתו אני שוב אלחץ
אבל מן הסתם שאין לי זמן עכשיו לעבור מורה וזה עוד סיבוך
אז זה תוקע אותי במצב שאני לא יודעת מה לעשות בו
אנונימית
את ממש צודקת זה סיבוך והייתי באותו מצב שלך ובסוף עברתי, את אלופה ואני בטוח שאת נוהגת טוב רק עוד קצת ואת לא רואה את המורה הזה יותר, תזמיני דרך הבית ספר אבל לדעתי למורה לא מגיע את הכסף שלך
שואל השאלה:
זה כנראה מה שאני אעשה אני פשוט לא מצליחה לדמיין איזה סיטואציה מביכה זו להזמין דרך הבית ספר ואז המורה יבוא לאסוף אותי מהבית, אחרי הכישלון בטסטים שהיו ואחרי שהוא סינן אותי ולא הייתי איתו בשיעור כמה חודשים
אני כאילו חושבת איך הוא יתנהג בסיטואציה? הוא יתחיל לעקוץ אותי ולרדת עליי על זה שהפסקתי את השיעורים? הוא יתעלם? מה הוא יעשה ביסטוצאיה הזו
זה כנראה מה שאני אעשה אני פשוט לא מצליחה לדמיין איזה סיטואציה מביכה זו להזמין דרך הבית ספר ואז המורה יבוא לאסוף אותי מהבית, אחרי הכישלון בטסטים שהיו ואחרי שהוא סינן אותי ולא הייתי איתו בשיעור כמה חודשים
אני כאילו חושבת איך הוא יתנהג בסיטואציה? הוא יתחיל לעקוץ אותי ולרדת עליי על זה שהפסקתי את השיעורים? הוא יתעלם? מה הוא יעשה ביסטוצאיה הזו
אנונימית
^תני לי לספר לך משהו, היה לי מורה שהוא התייחס אליי לא טוב, אני הייתי בן אדם רגיש וקשה לי שצועקים עליי, בכל מקרה ניסיתי לעשות חניה ועשיתי כמו שהמורה לימד אבל התקדמתי חניה אחת אחרי בתהליך ואני לא שמתי לב, בכל מקרה הוא כעס עליי והראה לי איך לעשות ואני לא הבנתי מה עשיתי לא נכון אז שאלתי אותו "זה לא מה שעשיתי?" לא בקטע של חוצפה אלא באמת ניסיתי להבין, הוא דפק על ההגה בעצבים וצרח עליי ואמר לי שאני ילד מתחכם ואני חוצפן ואני כולי נבהלתי ורעדתי ופחדתי מזה אני התחלתי לבכות ולקפוא במקום ורציתי להתקשר להורים הוא היה אגרסיבי, מפה לשם לא נהגתי כל השיעור ויום למחרת היה לי טסט, הייתי בטוח שאני הולך להכשל ובסופו של דבר עברתי ולא דיברתי עם המורה הזה יותר. בחיים
^^שתי מילים כפרה עלייך, שילך להזדיין, הכי בכנות, הוא לא חבר שלח ואת והוא לא חייבים להיות ביחסי חברות אבל גם לא יחסי ברוגז, תעשי מה שאת חושבת שנכון, אם הוא מגיב על זה משהו (שלדעתי בן אדם נורמלי לא יגיב) אז את לא חייבת לו שום הסברים, את אומרת "הייתי עסוקה" או "לא התחשק חי אחרי הכשלון בטסט", את לא צריכה ללמוד נהיגה ולסבול את חייבת לפתח חוסן נגדו ולא לחשוב יותר מדי מה הוא חושב, הכסף עושה את העבודה, אם יש לו בעיה אז שיפסיק ללמד, יתן לך מוטיבציה למצוא מורה יותר טוב
באותו הנושא: