3 תשובות
לא עברתי את זה בחיים אבל זה הגיוני לגמרי, את צריכה לומר להם שאת רוצה להזמין טסט ועם יש איזה טסטר פנוי ומתי. אחרי זה תודיעי למורה שלך
לא. את אמורה לשלם דרך האתר שלהם אחרי שהמורה שולח לך קישור עם תאריך ושעה שמתאימים לך
המורה אמור לשלוח לך קישור שדרכו את משלמת ואז אחרי כמה ימים את מקבלת תאריך
באותו הנושא: