3 תשובות
לא חושבת, בתי ספר לנהיגה נרשמים אחרי שעוברים תאוריה
יש בשביל זה אפליקציות
מלמדים לא נראלי אבל המורה שלי אמר לי שהם בתור מורים לנהיגה קונים את הספרים של התיאוריה במחיר הרבה יותר זול ואפשר לקנות אצלם :)