4 תשובות
הייתי ביומיות ומסדר חייבו לשים א' היה אסור לשים ב', אני לא מבין את זה
שואל השאלה:
אני לא מבינה אז למה לשים ב', עד עכשיו הייתי עם א' ואז לפני שבוע אחת מהם העירה לי ואז פשוט הוצאתי גימלים אז לא הייתי.
בשני יהיה מסדר ואני לא מסוגלת לעלות על ב.
אנונימית
לא הבנתי ממתי ביומיות מכריחים לשים מדי ב
אני עשיתי יומיות והיה אסור ב גם אם יש ישנים בבסיס
שואל השאלה:
אז אצלי הם דפוקים, המפקד שלי לא מעיר לי לשים מדי ב. אבל כשיש מסדר בשני ורביעי אומרים לעלות על מדי ב. רק פעם אחת העירו לי שהייתי על א. ומאז אני מתחמקת מהמסדרים עד שיאושר לי הטופס 55
אנונימית