4 תשובות
איך קוראים לזאת שכתבה את השאלה? אני חייבת לדעת נראה לי את חברה שלי
אנונימית
יש לך משמרות ואת בתחת של השני ומנקה ומסדרים וזה וגרה שם כזה ובטלפון הרבה
אנונימי
זה ממש תלוי בתפקיד שלך, ביחידה שתהיי בה
כשהייתי בבסיס סגור, באתי לטייסת סביבות תשע, עד ארבע בערך, חזרתי למגורים ועשיתי מה שבא לי, החברות שלי מהטייסת לא סיימו את המשמרת שלהן כשאני סיימתי נגיד
כשהייתי בבסיס סגור, באתי לטייסת סביבות תשע, עד ארבע בערך, חזרתי למגורים ועשיתי מה שבא לי, החברות שלי מהטייסת לא סיימו את המשמרת שלהן כשאני סיימתי נגיד
משתנה בין בסיסים
אצלי נגיד היה עד עכשיו מסדר דגל כל יום ב7:45.
הצלחנו לשנות את זה, האמת אני זו שדיברה עם איזה אלמ אצלנו ושינו את זה ל8:30
ירידה למשרדים ב9:00, ובאגף שלי עלייה לחדרים ב21:00 (בתכלס אנחנו לא יורדים לפני 10:00)
אבל יש אגפים אחרים שמסיימים ב18:00
יש בסיסים שבקושי יש להם מסדרי דגל גם
אצלי נגיד היה עד עכשיו מסדר דגל כל יום ב7:45.
הצלחנו לשנות את זה, האמת אני זו שדיברה עם איזה אלמ אצלנו ושינו את זה ל8:30
ירידה למשרדים ב9:00, ובאגף שלי עלייה לחדרים ב21:00 (בתכלס אנחנו לא יורדים לפני 10:00)
אבל יש אגפים אחרים שמסיימים ב18:00
יש בסיסים שבקושי יש להם מסדרי דגל גם
באותו הנושא: