3 תשובות
זה יגדל קרה לי גם לוקח לזה כמה חודשים להתחדש לגמרי
קרה לי בגלל שדרסו אותי היא נפלה באוקטובר ועכשיו היא כמעט ארכה את הסוף נשאר ממש קצת
לי קרה בבוהן ברגל ולקח לי חודשיים עד שהתחיל לצמוח לי וגם זה בקטנה והייתי הולכת כמה שבועות עם תחבושת בגלל שלא הפסיק לדמם לי