16 תשובות
כן תשאלי את מי שעשה לך ואם זה ממש חמור אז רופא
עשית עם מחט או אקדח?
שואל השאלה:
מחט ואיפה שעשיתי את הטראגוס עשיתי את שאר העגילים שצריך עם מחט והם באמת אלופים אבל ממש מוזר שזה קרה
מחט ואיפה שעשיתי את הטראגוס עשיתי את שאר העגילים שצריך עם מחט והם באמת אלופים אבל ממש מוזר שזה קרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת אליהם בקרוב הם כמה שעות ממני אני באה לשם כל פעם שאני באותו המקום
אני לא יכולה ללכת אליהם בקרוב הם כמה שעות ממני אני באה לשם כל פעם שאני באותו המקום
אנונימית
אז תלכי אליהם הם בטוח יעזרו לך
ההחלמה של טראגוס באמת יותר קשה מעגילים אחרים
ההחלמה של טראגוס באמת יותר קשה מעגילים אחרים
את יכולה ללכת לכל מכון פירסינג לא בהכרח למי שעשה לך
^^^ אה
אז את יכולה ללכת למקומות אחרים באזור אם את מכירה
אז את יכולה ללכת למקומות אחרים באזור אם את מכירה
ללכת למקום שעשית והם יגידו לך מה לעשות
שואל השאלה:
זה ממש נורא? גם כואב לי
זה ממש נורא? גם כואב לי
אנונימית
ללכת לרופא
דבר ראשון תרגעי אל תלחיצי את עצמך דבר שני מחר דבר ראשון לבדוק את זה אם זה ממש חמור אז רופא
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבהה❤❤
אוקיי תודה רבהה❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני לא רוצה שיגידו לי גם להוריד יבאס אותי ממש
אוף אני לא רוצה שיגידו לי גם להוריד יבאס אותי ממש
אנונימית
אין מה לעשות הבריאות יותר חשובה מהיופי ולא בטוח יגידו לך להוריד יגידו לך ללכת לרופא שיתן לך משחה לאינפקציה כמו שעשו לי
שואל השאלה:
תקשיבי זה ניראלי מחמיר וואי בא לי לבכות
תקשיבי זה ניראלי מחמיר וואי בא לי לבכות
אנונימית
תחטאי את האזור מקדימה ומאחורה עם ספריי 'מרפן' ואז שמתייבש מי מלח עם קיסם אוזניים בזהירות אבל אל תפחדי להוזיז את העגיל איתו ואז מתייבש שימי משחה 'בפנטן פלוס' ולא בכמויות, לא אמור להשאר גוש לבן (משחה) על האוזן. תעשי את זה שלוש פעמים ביום ושזה נרגע משמעותית תעשי אותו דבר רק בלי המשחה ולאט לאט יעבור לך הזיהום.. לי זה עזר בקונץ' בטראגוס בהליקס ברוק ובפלאט והיה לי אינפקציות נוראיות. אם תלכי לרופא הם רק יגידו לך להוריד את זה וחבל. אבל אם זה לא עובר ורק מחמיר אחרי שניסית לטפל בזה לפחות שבוע תורידי
אנונימית