6 תשובות
כן זה מעולה בהצלחה רבה :)
לא משהו
שואל השאלה:
למה לא משהו?
למה לא משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח להסבר מדוע
אשמח להסבר מדוע
אנונימית
עשיתי את זה שעה מעולה אין פקקים אין כלום ולדעתי בכללי אין שעה טובה לטסט כל שעה אפשר לנצל לטובה
^^המורה שלי אמר לי כשדיברנו על שעות לטסטים
באותו הנושא: