7 תשובות
תלוי איפה, אני חושבת שכן בדרך כלל
אבל זה טוב ככה תבזבזי זמן מהטסט אם יהיו פקקים
גם לי יש עוד שבןע בשעה הזאתת
שעה סבירה לא וואו
בהצלחהנ אמן שתינו נעבור
אנונימית
שואל השאלה:
אם יהיו פקקים אני לא אצליח להיכנס לכיכרות ולצמתים (כל העיר שלי כיכרות תאמיני לי שבחיים לא ראית כמות כזאת )
אנונימית
חיים אני בירושלים אז נראה לי את בסדר
ירושלים הכי קשה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אמןןן בהצלחה גם לך
אנונימית
גם לי היה בשעה הזאת ועברתי..
זה דווקא טוב עומס כי זה גורם לך לנסוע לאט יותר ולקחת את הזמן. פשוט תיכנסי לכיכרות וצמתים רק 100% שאת בטוחה.
בהצלחה!
עשיתי טסט בירושלים בשבע בבוקר ועברתי