3 תשובות
אנחנו "האויב הציוני", כל הערבים נגדנו.
מרגיש לי יותר שזה בגלל שאנחנו יהודים
שואל השאלה:
אז סתם הם רוצים לתקוף את ישראל יעני לא עשינו כלום חוץ מזה שאנחנו יהודים!
שימך שמם
אנונימי