3 תשובות
אנחנו "האויב הציוני", כל הערבים נגדנו.
מרגיש לי יותר שזה בגלל שאנחנו יהודים
שואל השאלה:
אז סתם הם רוצים לתקוף את ישראל יעני לא עשינו כלום חוץ מזה שאנחנו יהודים!
שימך שמם
אז סתם הם רוצים לתקוף את ישראל יעני לא עשינו כלום חוץ מזה שאנחנו יהודים!
שימך שמם
אנונימי
באותו הנושא: