10 תשובות
את לא חייבת להתחבר אליהם זה בסדר גמור ואני מאמינה שיש עוד כמה כמוך
הגיוני הם לא לכל אחד
אפשר להעריך מישהו גם בלי להתחבר למוזיקה שלו
ואומרת בתור אחת שמעריצה של הביטלס מעל 6 שנים
4d1
יש להם מוזיקה מאוד ספציפית שקשה לאהוב
אני גם בהתחלה לא הבנתי את השירים שלהם
שואל השאלה:
אני מבינה את השירים אבל הם פשוט חזרתיים לי מדי ויציבים ואני אוהבת שיש כזאת הסלמה בשיר ורגעי שיא
אנונימית
שואל השאלה:
אם אתם מבינים למה אני מתכוונת
אנונימית
יש לביטלס כלכך הרבה סגנונות דווקא והרבה מקצבים^^
ניסית לשמוע את helter skelter?
4d1
שואל השאלה:
דווקא כן חחח זה השיר היחיד שלהם בפלייליסט שליי שכחתי שזה שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
וכשאמרתי חזרתיים התכוונתי שהמקצבים בתוך כל שיר חוזרים על עצמם
אנונימית
כןכן מבינה אותך, את יותר בנאדם של רוק ושיר כיפי מאשר יציב
אגב עוד שיר של הביטלס שאני אמליץ לך שאולי יקלע לטעם שלך זה everybody's got something to hide except for me and my monkey
4d1
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית