7 תשובות
היי ממש לא אני גם ליטרלי כל היום בכיתי ורק רציתי שזה יגמר אלוהים אני לא יודעת איך אני אעבור את זה שוב
לא אני גם, פשוט בהפסקות אני קוראת ספר, או קצת לומדת ממה שהיה בשיעור..או בטלפון.
את לא היחידה :) אבל תסתכלי על זה כמשהו טוב יש לך זמן להיות עם עצמך ובגיל הזה גם טוב להיות לבד לא חייב שיהיו חברים אם את לא מרגישה שאת מוכנה או שאת מתחברת לאף אחד/ת
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מוכנה פשוט כל הבית ספר רובו הגדול ערסים וצאחלות בקטע מוגזם ואני ממש לא מתחברת לזה
זה לא שאני לא מוכנה פשוט כל הבית ספר רובו הגדול ערסים וצאחלות בקטע מוגזם ואני ממש לא מתחברת לזה
אנונימית
גם אני הכל בסדר
כן אני מבינה אבל תחשבי שזה יגמר באיזשהו שלב ואחכ את תפתחי שלב חדש בחיים שלך, בנתיים תוכלי לנסות להיות לבד ולגלות שזה תהלס לא כזה נורא זה גם הכנה ממש טובה לעתיד להצליח לבד בחיים ובתכלס את הבן אדם שהכי נאמן לעצמך, את מכירה את עצמך הכי טוב את יודעת מה את אוהבת אז תנסי פשוט לבלול כזה עם עצמך כמו שמישהי כתבה כאן תנסי לקרוא או לפתח תחביב למשל אני מכינה תכשיטי מקרמה ואז שמשעמם לי ואני לבד אני פשוט מביאה את זה לבית ספר או שאת יכולה לנסות לצייר לראות איזשהי תוכנית וכשאת מרגישה בטוחה יותר ומרגישה שאת לא צריכה לפתח קשרים בצורה נואשת אז תנסי לדבר עם מישהו/מישהי שמצאו חן בעניך תפתחי נושאי שיחה על דברים שמעניינים את שניכם וזה כבר מגילה אחרת אם את צריכה עזרה בלפתח שיחות אבל כן ממש מקווה שעזרתי לך איך שהוא
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: