10 תשובות
לא הגיוני
שואל השאלה:
^^לא שאלתי כי אני לא אמורה לשאול, בבית ספר שלי כשנותנים עבודות ואני החסרתי אני צריכה להשלים דרך הכיתה
^^לא שאלתי כי אני לא אמורה לשאול, בבית ספר שלי כשנותנים עבודות ואני החסרתי אני צריכה להשלים דרך הכיתה
אנונימית
לא יודעת אם אני הייתי רוצה ציון טוב הייתי שואלת
יותר טוב לדבר עם המורה
שואל השאלה:
ואני לא חושבת שהערעור שלי יתקבל כי אין לי סיבה מוצדקת מספיק (יכלתי לשאול את הכיתה ולא עשיתי, אז זה לא מוצדק)
ואני לא חושבת שהערעור שלי יתקבל כי אין לי סיבה מוצדקת מספיק (יכלתי לשאול את הכיתה ולא עשיתי, אז זה לא מוצדק)
אנונימית
שואל השאלה:
אני באמת רוצה ציון טוב אני כבר שעה מבואסת בגלל זה, אבל חשבתי שאני יודעת מה צריך לעשות כי כתוב פשוט אני לא הבנתי נכון
אני באמת רוצה ציון טוב אני כבר שעה מבואסת בגלל זה, אבל חשבתי שאני יודעת מה צריך לעשות כי כתוב פשוט אני לא הבנתי נכון
אנונימית
שואל השאלה:
איך מדברים עם המורה? אין לי ביטחון עצמי בכלל
איך מדברים עם המורה? אין לי ביטחון עצמי בכלל
אנונימית
ללכת לדבר עם המורה...(בכללי למה לא שאלת אותה לגבי העבודה? ומה צריך לעשות)
תדברי עם המורה זה ממש לא הגיוני
5 מתוך 100? אחי תערערי אין לך מה להפסיד ליטרלי
באותו הנושא: