התחברות
הרשמה
אתם חושבים שהתביעה שקיבלה CDPR מוצדקת או שהם "מסכנים"?
אני חושב שמגיע להם "העונש" הזה
אבל אנחנו הגיימרים לחצנו עליהם להוציא את המשחק, שעבדו עליו 7 שנים פחות או יותר.
אבל אם היינו קצת נותנים ספייס לCDPR אולי המשחק לא היה שבור כמו עכשיו..
החברה הצהירה על דברים שבכלל לא קרו בשטח, הבטיחו שהגרסאות האלו עובדות פרפקט על קונסולות הדור הקודם,
אז בגלל הדברים האלה מגיעה להם התביעה.
אני חושב שהתואר המשחק הכי גרוע של השנה מגיע ל"Cyberpunk 2077"
אני אפילו לא קניתי את המשחק בגלל הביקורות והבאגים שיש..
ועכשיו הם יוצאים למלחמה נגד התובעים, פשוט ההכחשות שלהם לא ראויות בכלל שנאמין להם.
2 בינואר 2021, 12:23
חוות דעת
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שהיה לנו ילד בכיתה שקיבל 99 באנגלית ובכה בגלל זה?
מה דעתכם כל הכהנים אשר כפרו? אתם חושבים שהתביעה עליהם תהיה יותר גדולה עקב כך שאבותיהם שרתו את הקב"ה ונבחרו על ידו?
חושבים שקיבלתם חינוך טוב?
מה אתם חושבים על מישהי שקיבלה פטור מצבא כי היה לה סרטן קל והלכה ישר ללמוד?
כמה אתם חושבים שקיבלתם ב806?
מה אתם חושבים על התביעה של אורטל עמר?!
מה אתם חושבים על מי שקיבל פטור 21 נפשי?(רפואי)
מה אתם חושבים על מישהו שקיבל בפחות מיומיים 80+ פרחים?
אתם חושבים שקיבלתם חינוך טוב?
מה אתם חושבים על שוטר שהיה מנצל רגע מתפקידו ומתחיל עם אישה שקיבלה דו"ח ממנו?
אם עניתי על 900 שאלות כמה פרחים אתם חושבים שקיבלתי