15 תשובות
לא
כן,זה עלבון.
מוצדק שקיבלת הפרעה נקודה, לפי הרבה שאלות ותשובות שלך באתר אתה שמנופוב ברמות
שואל השאלה:
^למה?
^למה?
אגב אני בהחלמה מהפרעות אכילה אז פשוט תסתום עם השאלות האלה
שואל השאלה:
^אני מצטער שעברת את זה, אבל את לא עונה לי על השאלה.
^אני מצטער שעברת את זה, אבל את לא עונה לי על השאלה.
כן, זה פשוט לא היה במקום לומר את זה לילדה ועוד באמצע שיעור
אחותי מה אכפת לו שיש לך הפרעות אכילה זכותו לשאול מה שהוא רוצה... שואל השאלה לא מוצדק. היא שמנה היא לא מלאה וזאת עובדה זה לא העלבה
עניתי לך, מוצדק שקיבלת הפרעה, אתה יורד מלא על שמנות- והסיבה שזה בסדר גמור שאמרתי "שמנות" היא כי ההקשר לא היה רע, אתה בטח התייחסת לזה שהיא שמנה בהקשר פוגעני ובגלל זה קיבלת הפרעה
שואל השאלה:
^^^זה היה על נטע ברזילי בכלל.
^^^זה היה על נטע ברזילי בכלל.
גורג'ס אקס אבל הוא עושה את זה בקטע ממש פוגעני בכל שאלה שלו על משקל וזה ממש מטגרר
^^אהה לא ראיתי, אבל זה עדיין לא קשור לשיעור אז למורה מותר לשים הפרעה לא משנה מה אמרת...
שואל השאלה:
^^^^ממש לא! אמרתי שאני מאוד מעריך אותה ושהיא אישה מוכשרת, שהתמודדה עם המראה שלה(כאן אמרתי שהיא שמנה) בצורה מעוררת השראה.
^^^^ממש לא! אמרתי שאני מאוד מעריך אותה ושהיא אישה מוכשרת, שהתמודדה עם המראה שלה(כאן אמרתי שהיא שמנה) בצורה מעוררת השראה.
זה לא בעיה שלו שזה עושה לכם טריגרים
אי אפשר לא לשאול פה כלום רק בשביל שלכם לא יהיה טריגר. תלכו לטיפול במקום להשליך את הבעיות על אחרים. הוא לא אשם
אי אפשר לא לשאול פה כלום רק בשביל שלכם לא יהיה טריגר. תלכו לטיפול במקום להשליך את הבעיות על אחרים. הוא לא אשם
לא מוצדק שקיבלת הפרעה כי בסך הכל הבעת את הדעה שלך, אבל עוד יותר לא מוצדק שקראת לה ככה, למרות שזה תלוי באיזה דרך, ותכלס הצגת עובדה (לגבי נטע ברזילי כאילו אבל אם קראת לילדה בכיתה שלך ככה אז זה ממש לא בסדר),
וגם אם אתה חושב ככה אתה יודע שיש דברים שעדיף לשמור לעצמך ובו נגיד את זה במקרה הזה אז פשוט "סייג לחוכמה שתיקה"
וגם אם אתה חושב ככה אתה יודע שיש דברים שעדיף לשמור לעצמך ובו נגיד את זה במקרה הזה אז פשוט "סייג לחוכמה שתיקה"