5 תשובות
כל מי שעבר את השלב הראשוני של כלל חמן קיבל
אז כנראה שזה לא משהו מיוחד
אז כנראה שזה לא משהו מיוחד
שואל השאלה:
זהו עברתי את הכלל חמן הראשוני מזמן ולא הביאו לי דבר כזה אלא התמיענתי ליחידה מסויימת
עכשיו שסיימתי להתמיין ליחידה ואני מחכה לסיווג פתאום שלחו את זה
זהו עברתי את הכלל חמן הראשוני מזמן ולא הביאו לי דבר כזה אלא התמיענתי ליחידה מסויימת
עכשיו שסיימתי להתמיין ליחידה ואני מחכה לסיווג פתאום שלחו את זה
אנונימי
בול המצב שלי^
שואל השאלה:
שולח לך הודעה בפרטי^
שולח לך הודעה בפרטי^
אנונימי
זה גם המצב שלי
באותו הנושא: