4 תשובות
שואל השאלה:
שנתיים זה לא מספיק זמן להעלים ראיות או לטשטש עקבות?
אפילו אם נפתח מחר ועדת חקירה יש מצב שהתזמון מאוחר מדי והאנשים האחראיים דאגו שלא יוכלו להגיע אליהם
אנונימי
כן אני יודעת, אבל מה נעשה, זה לא היה בסדר שלא הקשיבו לתצפניות, אבל זה קרה כבר
שילמדו לעתיד להקשיב ולא לזלזל
היה מחדל, לא הקשיבו לאזהרות שהיו וזאת הייתה התוצאה
זה פשוט שזילזלו בהם וחשבו שהם לא יעשו כלום אז לא דאגו בזמן שהם פיזית יכלו לאסוף דברים,
אם יש בוגדים עכשיו יגלו אחרי שנגמרת המלחמה יחקרו הכל