5 תשובות
יש לי חבר שם אחלה מקום
אנונימי
הם בעיקר מתעסקים בלהכין אפליקציות לצבא לא כלכך מסווג כל תלוי גם משתנה אבל אותו עיקרון
מכירה, כבר לא מאוד מסווג
טיפה, דודה שלי ב8200 ומכירה ודוד שלי מכיר אנשים שהיו שם
היא ממש לא מסווגת
יש עליה מלא מידע באינטרנט
אנונימי